Certyfikat Google - czym jest i dlaczego warto się o niego postarać?
Obecnie coraz więcej osób korzysta z różnego rodzaju kursów. Nic dziwnego, są one niesamowicie przydatne. Sprawdź czym jest Certyfikat Google i dlaczego warto i w jaki sposób go zdobyć!
2021-01-04, 16:31

Certyfikat Google, czyli internetowe rewolucje

Taki certyfikat od Google możemy otrzymać po ukończeniu kursów w ramach internetowych rewolucji.

Czym są internetowe rewolucje?

Internetowymi rewolucjami nazywa się prowadzony przez Google, bezpłatny kurs z podstaw marketingu internetowego. Taki kurs przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy pragnąć zagłębić najważniejsze fundamenty wiedzy z digital marketingu. Będzie on przydatny szczególnie dla właścicieli firm. Internetowe rewolucje obejmują bowiem tematy, które zapewne pomogą przedsiębiorcom w prowadzeniu i rozwoju firmy oraz jej promocji w internecie.

certyfikat google

Dlaczego warto posiadać certyfikat Google?

Na zakończenie wspomnianego wyżej kursu zdaje się egzamin, którego zdanie uprawnia nas do uzyskania specjalnego certyfikatu. Taki certyfikat Google służy nie tylko do tego, aby się nim chwalić współpracownikom czy rodzinie, ale pomoże nam także w zdobywaniu klientów, czy nowej pracy w branży. Warto więc wykonać taki bezpłatny kurs, po czym zdać egzamin i móc cieszyć się wspomnianym certyfikatem potwierdzającym zdobytą przez nas wiedzę i doświadczenie, które niezbędne są w marketingu.

KONTAKT / AUTOR
Team Solution
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.