Google Ads Facebook - na czym polegają i dlaczego warto z nich korzystać?
Na pewno nie raz słyszałeś o reklamach Google Ads (kiedyś Google AdWords). Jednak czy wiesz czym jest Google Ads Facebook, czyli reklamy kierowane na tą platformę społecznościową? Sprawdź!
2020-08-04, 14:20

Google Ads Facebook - sposób na reklamę swojego profilu firmowego

Jeśli prowadzisz profil firmowy na Facebooku, koniecznie zainteresuj się tego typu reklamą!

Czym są i jak działają Google Ads Facebook?

Platformy, jakimi są Facebook oraz Google, cechują się między innymi bardzo rozbudowanymi systemami reklamowymi. Mogą one ze sobą konkurować, jednak w niektórych przypadkach, doskonale się uzupełniają. Tak jest w przypadku Google Ads Facebook, czyli reklam Google Ads, które kierowane są na profile firmowe Facebooka. Wystarczy w adresie strony docelowej w reklamach Google Ads, ustawić jako stronę docelową nasz profil firmowy na platformie Facebook.

Dlaczego naprawdę warto z nich korzystać?

Działalność wielu współczesnych firm, znacznie opiera się na tym portalu społecznościowym. Jeśli Twojej marce szczególnie zależy na kierowaniu ruchu właśnie na Facebooka, możesz do tego z powodzeniem wykorzystać reklamy Google Ads Facebook. Takie rozwiązanie przyda się jednak przede wszystkim w bardzo specyficznych kampaniach lub do działań reklamowych bardzo małych firm, których aktywność biznesowa oparta jest na Facebooku.

KONTAKT / AUTOR
Team Solution
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.