Facebook live
Zastanawiasz się jak Facebook live może pomóc z rozwinięciu Twojego biznesu? Chcesz wykorzystać potencjał social mediów w swojej firmie? Ten artykuł jest dla Ciebie!
2020-02-07, 13:21

Social media w biznesie  


Ze względu na rosnącą ciągle liczbę użytkowników portali społecznościowych to właśnie tam zaczyna pojawiać się biznes. Wprowadzanie coraz to nowszych narzędzi takich jak facebook live zachęca i daje wiele możliwości. Ze względu na swoich odbiorców firmy coraz chętniej zaczynają aktywnie angażować się w social media. Wiąże się to nie tylko z prowadzeniem tam swoich profili ale także aktywne publikowanie, komentowanie, wchodzenie w interakcje z innymi markami oraz użytkownikami. Wszytko po to, aby budować świadomość marki ale także aby przekonywać do siebie potencjalnych klientów. Warto dodać, że np. dzięki funkcji facebook live można efektywnie promować swoje produkty czy usługi a także prowadzić działania z zakresu PR. Jeśli jeszcze nie korzystałeś z tej funkcji koniecznie zapoznaj się z naszymi wskazówkami i przetestuj! 

Facebook live  


Niedawno Facebook wprowadził możliwość relacjonowania na żywo materiałów video. Jak się okazało, to jeden z bardziej angażujących użytkowników sposób. Filmy na żywo są także wysoko wyświetlanie w aktualnościach, dlatego też więcej osób ma szanse je zobaczyć. Podczas relacji użytkownicy często włączają się w nią- komentują, reagują, udostępniają ja. Materiał ma też możliwość pojawienia się w Facebook Live Map, dzięki czemu zobaczyć może ją każdy na całym świecie. Aby dobrze prowadzić relacje należy pamiętać o czasie trwania video. Zaleca się czas od 10- 90 minut. Warto pamiętać także o przywitaniu i pożegnaniu z widzami. Aby relacja mogła bez przeszkód się nagrywać dobrze jest zapewnić sobie na ten czas szybki internet. Powodzenia w testowaniu!

KONTAKT / AUTOR
Team Solution
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.