Social media w biznesie
Ze względu na rosnącą ciągle liczbę użytkowników portali społecznościowych to właśnie tam zaczyna pojawiać się biznes. Wprowadzanie coraz to nowszych narzędzi takich jak facebook live zachęca i daje wiele możliwości. Ze względu na swoich odbiorców firmy coraz chętniej zaczynają aktywnie angażować się w social media. Wiąże się to nie tylko z prowadzeniem tam swoich profili ale także aktywne publikowanie, komentowanie, wchodzenie w interakcje z innymi markami oraz użytkownikami. Wszytko po to, aby budować świadomość marki ale także aby przekonywać do siebie potencjalnych klientów. Warto dodać, że np. dzięki funkcji facebook live można efektywnie promować swoje produkty czy usługi a także prowadzić działania z zakresu PR. Jeśli jeszcze nie korzystałeś z tej funkcji koniecznie zapoznaj się z naszymi wskazówkami i przetestuj!
Facebook live
Niedawno Facebook wprowadził możliwość relacjonowania na żywo materiałów video. Jak się okazało, to jeden z bardziej angażujących użytkowników sposób. Filmy na żywo są także wysoko wyświetlanie w aktualnościach, dlatego też więcej osób ma szanse je zobaczyć. Podczas relacji użytkownicy często włączają się w nią- komentują, reagują, udostępniają ja. Materiał ma też możliwość pojawienia się w Facebook Live Map, dzięki czemu zobaczyć może ją każdy na całym świecie. Aby dobrze prowadzić relacje należy pamiętać o czasie trwania video. Zaleca się czas od 10- 90 minut. Warto pamiętać także o przywitaniu i pożegnaniu z widzami. Aby relacja mogła bez przeszkód się nagrywać dobrze jest zapewnić sobie na ten czas szybki internet. Powodzenia w testowaniu!