Biznes online kluczem do sukcesu
Obecnie od marek wymaga się bycia i widoczności w sieci. Większość klientów, którzy szukają informacji o marce bądź sklepie stacjonarnym takich jak: adres czy godziny otwarcia w pierwszej kolejności sprawdzają je w sieci. tworzenie stron internetowych przez firmę ma charakter informacyjny. A przecież spotkanie marka- klient jest pierwszym krokiem do późniejszych relacji biznesowych. Dlatego tak ważny jest proces tworzenie stron internetowych nawet jeśli nie posiada się sprzedaży online.
Tworzenie stron internetowych od podszewki
Zaczynając swoja przygodę ze stroną www warto wcześniej poczytać i poradzić się specjalistów. Może to zapobiec późniejszym problemom z wykonaniem zlecenia przez programistę. Na samym początku warto określić swoje potrzeby. Aby dobrze je zdiagnozować należy przede wszystkim określić co chcemy na niej zawrzeć oraz jakie potrzeby mają nasi użytkownicy. Dobra praktyką są badania. Można je realizować poprzez wywiady, badania focusowe, których efektem będzie stworzenie makiety strony a także opinie ekspertów. Po dogłębnej analizie można przystąpić do procesu tworzenie stron internetowych. Stworzone szablony UX przekazuje się programiście, który rozpoczyna pracę nad stroną. Pozostaje jeszcze wybranie domeny oraz początek prac nad projektowaniem grafik. Usystematyzowany i przemyślany proces z pewnością przyniesie lepsze efekty końcowe.
Szablon czy projekt tworzony na indywidualne zamówienie?
Zastanawiając się czy tworzenie stron internetowych powinno odbywać się na gotowym szablonie czy też według dedykowanego CMSu zależy już od inwestorów oraz środków jakimi dysponują. Oba rozwiązania są do przyjęcia, jednak autorski projekt strony będzie bardziej atrakcyjny dla użytkowników i lepiej dostosuje się do ich oczekiwań i potrzeb.