Czym jest kampania remarketingowa? Odpowiadamy!
Prowadzenie sklepu internetowego to tak naprawdę liczne działania marketingowe. Sprawdź czym jest kampania remarketingowa, jak i dlaczego warto wykorzystywać ją w swoich kampaniach reklamowych.
2020-11-30, 16:04

Kamapania remarketingowa w social mediach

Kampanie remarketingowe bardzo często wykorzystywane są między innymi na Facebook'u.

Czym tak naprawdę jest remarketing?

Kampania remarketingowa to jeden z ważniejszych elementów działań marketingowych sklepu internetowego. Na czym polega prowadzenie takiej kampani? Jest to trafianie z przekazem reklamowym do osób, które kiedyś już zaznajomiły się z naszą marką, np. odwiedziły naszą stronę internetową, stacjonarny sklep lub zrobiły u nas zakupy. Co ważne, tacy odbiorcy są zazwyczaj bardziej skłonni, aby poświęcić uwagę naszemu komunikatowi niż osoby, które nigdy nie miały z nami styczności. Konkretny mechanizm działania będzie zależny od kanału, z którego zamierzamy skorzystać.

kampania remarketingowa

Kampania remarketingowa - dlaczego warto?

Dlaczego warto prowadzić kampanie remarketingowe? Po pierwsze, do wyboru mamy naprawdę sporo kanałów. Najpopularniejsze są zdecydowanie reklamy Facebooka, a także Google Ads. Remarketing jest jedną z tańszych i najbardziej skutecznych form marketingu i co chyba najważniejsze w tym wszystkim - w większości przypadków jest niesamowicie skuteczny. Efekty jesteśmy w stanie zauważyć tak naprawdę w bardzo krótkim czasie.

KONTAKT / AUTOR
Team Solution
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.